Blogger Widgets
There was an error in this gadget

Saturday, 26 January 2013

KELIRUNYA HATI...

As salam.. Pejam celik, dah genap 2 bulan kerja kat sini.. Alhamdulillah.. segalanya berjalan dengan lancar. Sistem pengurusan di sini makin lama, makin dapat difahami dengan tunjuk ajar kak sah merangkap isteri bos serta penolong pengurus di E-Mola Furniture ni.. Pelbagai ragam manusia yang aku kenali. tak byk juga yang memeningkan kepala.. rasanya memang tak lama kerja kat sini.. dengan perangai bos yang tak mesra alam macam ni.. huhu.. stress.. tapi kalau nak tukar tempat kerja, terpaksa belajar pulak sistem pengurusan yang baru.. kerja aku kat sini cuma buat quotation untuk costumer.. isi borang tendeg.. scan2 sikit.. kalau tak banyak kerja tgk baju kat on9.. hoho.. tgk je.. nak beli tak mampu.. macam2.. kerja pun tak cukup, tak kerja lagi lah tak cukup.. huhu.. Lastly, belajar bersyukur je lah dengan apa yang aku dapat... moga2.. aku dapat bersabar lagi dalam 3 bulan.. kalau gaji stay ag macam ni, InsyaAllah, akan ku segera angkat kaki.. hua2... Ok lah, coretan kali ni berhenti di sini sahaja.. Wassalam..

No comments:

Post a Comment